Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Direktlänk till inlägg 18 november 2013

Det svajjar.

Av lindamatilde - 18 november 2013 13:08

När mitt psykiska mående börjar ordna upp sig så drar mitt fysiska mående igång och jävlas. Började med att få riktigt ont i magen, bli illamående och få ont i lederna igår på dagen. I natt låg jag vaken och snurrade pga magsmärtorna. I morse när jag klev upp för att få i mig frukost så provade jag nyponsoppa vilket jag fick i mig en liten mun innan jag fick springa och spy. Då blev det sjukskrivning. Eller fortsatt sjukskrivning. Fick i mig lite nyponsoppa innan jag däckade på kökssoffan. Putte sa åt mig att lägga mig i sängen och efter en stund kunde jag somna och sov i några timmar. När jag vaknade igen så hade jag självklart huvudvärk från helvete och ont i resterande del av kroppen. Njurarna värker men det kan ju bero på att jag legat mycket. Så nu väntar jag på om förkylningen ska slå till rejält eller om den stannar här. Magen värker inte lika mkt och jag har fått i mig lite mer nyponsoppa.

Jag vet inte vad magvärken beror på. Googlade igår och mina symtom stämmer ju självklart på stress. Ja det kan ju stämma. Dock är jag inte alls i närheten av stressen jag hade förra året. Då glömde jag bland annat bort hur en bh skulle knäppas, vilken sida av vägen man ska köra på och alfabetet. Nu glömmer jag bara bort namn och ord. Stor skillnad. Äh jag får ta det som det är. Snart blir det bra. Det är jag säker på.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lindamatilde - 15 april 2023 23:36

Jag bara förstör. Tar bort det roliga. Drar ner. Aldrig något som är bra. Hemsk människa är jag. ...

Av lindamatilde - 15 april 2023 17:05

09.00 Vaknade 10.00 Tvingade i mig lite frukost och mådde dåligt fram till lunch 10.30-12.30 Nere, ledsen och grät 13.00 Åt lunch 13.30-16.30 Sov i soffan Önskar resten av dagen ser ut så här 17.00-18.00 Städa bilen 18.00-20.00 Laga och äta ...

Av lindamatilde - 13 april 2023 16:31

Önskar jag hade någon att bara häva ur mig till. En person som det inte finns något som jag inte skulle kunna prata om. ...

Av lindamatilde - 9 januari 2023 22:13

I natt/morse så låg jag och grät och sa till min sambo att jag inte ville att han skulle åka på jobbet idag. Den här jävla förkylningen gjorde så att jag fick börja om igen, tillbaka till innan sjukskrivningen. Aptiten är borta så senaste dagarna har...

Av lindamatilde - 8 januari 2023 19:16

Jag är gravid. Något jag hade räknat bort här i livet. Vill/ville inte ha barn och trodde jag inte kunde eller skulle ha svårt att bli gravid. Tydligen gjorde det mig lite för chill så nu sitter jag här i v.22 och ska bli mamma i maj. Har så myck...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards