Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 3 november 2013

Av lindamatilde - 3 november 2013 19:28

Nu hoppas jag det här håller i sig. Energin. Orken. Glädjen. 


Saker börjar hända, äntligen. I helgen har vi fått mycket gjort. I helgen städade vi ett rum nere vid hundgården som var full med möbler och kartonger men som nu är ett slags arbetsrum med skrivbord och bokhyllor. Inne i de andra sovrummen  fick vi bort en säng, kontorsmöbler och bokhyllor. Fyllde en hel släpvagn som vi var till tippen med idag. Rummen börjar tömmas så jag snart kan börja renovera och inreda. Det ser jag verkligen fram emot! 


Idag har jag kokat lingonsylt och gjort pannbiffar med löksås till middag. Gott blev det.  Ja och just ja. Vi hängde upp en renbog som har legat i salt i 2 veckor. Nu ska den få hänga ute under tak till påsk. Ska bli väldigt intressant att smaka. 


Jag tycker vi har fått väldigt mycket gjort i helgen. Det märks så väl i rummen att vi har rensat ut. Det är så skönt när jag börjat komma igång igen.  Var väldigt länge sedan jag var så produktiv.  Mer av den varan tack.


Nu när jag börjar må bra igen så tycker ju jag att det var onödigt att boka in ett besök med läkaren för att diskutera medicinen. Men det kan vara bra att diskutera  vad jag ska göra om det tippar igen. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards