Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 18 november 2013

Av lindamatilde - 18 november 2013 13:08

När mitt psykiska mående börjar ordna upp sig så drar mitt fysiska mående igång och jävlas. Började med att få riktigt ont i magen, bli illamående och få ont i lederna igår på dagen. I natt låg jag vaken och snurrade pga magsmärtorna. I morse när jag klev upp för att få i mig frukost så provade jag nyponsoppa vilket jag fick i mig en liten mun innan jag fick springa och spy. Då blev det sjukskrivning. Eller fortsatt sjukskrivning. Fick i mig lite nyponsoppa innan jag däckade på kökssoffan. Putte sa åt mig att lägga mig i sängen och efter en stund kunde jag somna och sov i några timmar. När jag vaknade igen så hade jag självklart huvudvärk från helvete och ont i resterande del av kroppen. Njurarna värker men det kan ju bero på att jag legat mycket. Så nu väntar jag på om förkylningen ska slå till rejält eller om den stannar här. Magen värker inte lika mkt och jag har fått i mig lite mer nyponsoppa.

Jag vet inte vad magvärken beror på. Googlade igår och mina symtom stämmer ju självklart på stress. Ja det kan ju stämma. Dock är jag inte alls i närheten av stressen jag hade förra året. Då glömde jag bland annat bort hur en bh skulle knäppas, vilken sida av vägen man ska köra på och alfabetet. Nu glömmer jag bara bort namn och ord. Stor skillnad. Äh jag får ta det som det är. Snart blir det bra. Det är jag säker på.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards