Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 23 november 2009

Av lindamatilde - 23 november 2009 23:52

Nu har vi julpyntat och donat! Riktigt mysigt här nu!!


  En häftig glödlampa Patrik hittade.   Vårt fika efter vi var klar. Gott!   Mina söta syskonpar vaktar klockan. (Julstaken är endast tänd för fotograferingen)
Tvrum/matrum/sovrums fönstret men vår svarta adventsstake på matbordet.  


Köksgardinerna.
     
Vår söta julgran!


God Jul till er alla!  

Av lindamatilde - 23 november 2009 19:10

Nu ska det julpyntas i lägenheten här i Östersund. Upp med gardiner och fram med tomtarna för här ska det bli mysigt. Pyntet ska upp innan söndag och jag har inte möjlighet att få upp det någon annan dag eftersom jag åker på studieresa imorgon med skolan och blir borta tills på onsdag kväll och sen drar vi hem till Hogdal på torsdag. Men det gör inte mig något, jag som har längtat efter det här i flera veckor nu. Har världen julkänslan redan och längtar grymt mycket till jul. Jag brukar inte ha det och har tyckt att julen har varit överskattad men i år är det tvärtom. Var och köpte pepparkakor, lussebullar och julmust som ska ätas ikväll medan vi gör det fint, ska även försöka hitta lite julmusik också. Mysigt!


Väntar på att ugnspannkakan ska bli färdig nu så vi kan äta och sen börja med det roliga!


Jag älskar dig hjärtat!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards