Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 18 november 2009

Av lindamatilde - 18 november 2009 19:29

Snart åker vi till Adelsö, på fredag dra vi och blir borta över helgen. Ska bli skönt att komma bort och göra något annorlunda för en gång skull. Ska se New moon på lördag och hjälpa till att kika på julklappar. Så det längtar jag verkligen till.


Fick de 8 första Sookie Stackhouse böckerna på engelska i måndags. De två första har jag läst på svenska så jag började med tredje boken i måndagskväll och den var bra, lite seg i början men slutet var riktigt bra, så som jag ville ha det. Började på fjärde boken i morse och jag hoppas det blir som jag vill men säkert blir det helt annat.


Skolan, ja skolan.. Inte så sugen på skolan nu faktist. Det är en super intressant kurs och något som jag verkligen vill hålla på med längre fram i min arbetskarriär. Tyvärr är jag helt off när det gäller skolan och kurslitteratur. Vill hellre ligga hemma i soffan och läsa om Sookie :P. Nej men jag vet inte varför jag inte har någon ork att läsa eller orkar sitta och lyssna på föreläsningarna.. Nästa veckan ska jag sitta och göra gamla tentor ialla fall!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards