Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 20 november 2009

Av lindamatilde - 20 november 2009 18:43

Sitter i bilen på väg till sthlm nu. En väldigt lång väg känns det som, att åka från Östersund ner till Stockholm tar måånga timmar. Stannade till i Iggesund och åt lite och nu passerar vi Tönnebro. När man åker från Hogdal så känns det inte alls så här jobbigt att åka.


New moon imorgon!! Längtar så j*vla mycket! Kommer min crush på Robert Pattinson tillbaka, måste säkert läsa böckerna igen och kommer att spendera många timmar på youtube och kolla efter Rob. Min förra kärleksperiod med Rob höll i sig i kanske 1,5 månad så förhoppningsvis går denna över fort också :) Ska bli kul att se andra filmer med honom också, ialla fall Remember me som har premiär februari/mars 2010 som Lena Olin är med i också. Har sett en annan film men jag kommer inte ihåg vad den heter. Den var ok och han var ok.


Nej nu ska jag läsa lite Sookie så jag hinner läsa ut femte boken innan vi drar hem så jag kan lämna den också. Då har jag hunnit med tre böcker den här veckan. Femte boken är lite seg, inte riktigt min smak.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards