Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 10 november 2009

Av lindamatilde - 10 november 2009 15:52

På fredag blir det pubkväll på folkets hus i Ytterhogdal. Så nu är det mkt som händer runt den, mkt att göras. Anmälningar rullar in hela tiden, 60-70 pers just nu, kanske någon fler som kommer på slutet.


Annars har en ny kurs startat, Missbruk av alkohol och andra droger. Riktigt intressant och givande!! Mkt att ta in men det är det första som känns som man får nytta av längre fram i arbetslivet. Tenta om 4 veckor och sista veckan kommer det att vara en workshop med motiverande samtal. Vi ska även få åka på studiebesök på olika behandlingshem. Så det känns positivt!


Har även fått tillbaka min mobil, el jag fick en ny likadan mobil så alla mina kontakter är bort från mobilen så ni vore super gulliga om ni skickade ett sms med ert namn i så jag vet vem ni är och att jag får era nummer igen.





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards