Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Tillbaka.

Av lindamatilde - 19 maj 2008 22:03

Idag fick vi tillbaka våra tentor. Blev väldigt nöjd må jag säga. Omtentan på Socialt arbete som jag trodde jag skulle få en till omtenta på klarade jag! :) Glad där! Sedan hade vi tenta på välfärden två dagar senare och eftersom jag inte var motiverade att plugga på den så sket jag i att plugga och gissa om jag blev glad när jag fick tillbaka tentan och jag hade 17 rätt (Behövde 22 för E = Godkänt). Jag blev bara så stolt att jag fick så pass höga poäng utan att plugga. Låter kanske lite skumt men så är det! :) Det blir alltså omtenta på den runt den sista maj någon gång. Men det ska man fixa hoppas jag!

Nu på fredag blir det stressigt. På dagen ska jag vara med på en fotbolls cup på skolan. Ska spela med ekonomerna som jag gjorde förra året. Då åkte vi ut i semin tror jag el om det var finalen. Idag hörde jag iaf att det är ett lag ifrån Socionomerna som ska vara med också. Men jag har inte hört något och man får ju hoppas att vi inte möter dom.

Direkt när vi åker ut från (el vinner ;) ) cupen så ska vi dra till sthlm. Ska vara där i helgen. Kommer väl upp till Ö-sund på måndag igen.


Igår var jag och kollade när P97 spelade fotboll. Lillebror gjorde debut som målvakt och det gjorde han helt ok! Dom spelade dubbelmatch och första vann dom och andra blev det oavgjort. Gud vad jag längtar tillbaka när jag ser dom spela! Kul var det!


Dugga igen på torsdag (en dugga är lika som ett prov, kryss frågor.)


Ciao!

 
 
Zanna

Zanna

21 maj 2008 11:42

Schysst att du ger mig en översättning ;)

http://www.xZannaZx.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lindamatilde - 15 april 2023 23:36

Jag bara förstör. Tar bort det roliga. Drar ner. Aldrig något som är bra. Hemsk människa är jag. ...

Av lindamatilde - 15 april 2023 17:05

09.00 Vaknade 10.00 Tvingade i mig lite frukost och mådde dåligt fram till lunch 10.30-12.30 Nere, ledsen och grät 13.00 Åt lunch 13.30-16.30 Sov i soffan Önskar resten av dagen ser ut så här 17.00-18.00 Städa bilen 18.00-20.00 Laga och äta ...

Av lindamatilde - 13 april 2023 16:31

Önskar jag hade någon att bara häva ur mig till. En person som det inte finns något som jag inte skulle kunna prata om. ...

Av lindamatilde - 9 januari 2023 22:13

I natt/morse så låg jag och grät och sa till min sambo att jag inte ville att han skulle åka på jobbet idag. Den här jävla förkylningen gjorde så att jag fick börja om igen, tillbaka till innan sjukskrivningen. Aptiten är borta så senaste dagarna har...

Av lindamatilde - 8 januari 2023 19:16

Jag är gravid. Något jag hade räknat bort här i livet. Vill/ville inte ha barn och trodde jag inte kunde eller skulle ha svårt att bli gravid. Tydligen gjorde det mig lite för chill så nu sitter jag här i v.22 och ska bli mamma i maj. Har så myck...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards