Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 5 maj 2008

Av lindamatilde - 5 maj 2008 21:25

Tillbaka till Östersund och skolan. Började ny kurs idag också, vetenskapsteori och metod. Låter kul va?! Njaa inte så värst!

Jag förstår inte riktigt upplägget på programmet! Inte någon kurs ännu som har varit intressant. En föreläsning som var bra bara, om missbruk.


Jaja annars rullar livet på, hade skit kul i fredags med Zanna! Måste ta en fylla till tillsammans och bara vara!


Jag har konstaterat att jag skulle behöva en sväng på psyket (som en viss kompis brukar säga). Jag pendlar hela tiden mella att ha självmordstankar till att hela världen är underbar! Har det väldigt jobbigt just nu men jag tror att sambon har det värre. Jag tycker inte om att ha såna tankar och att jag blir så het på en gång. Jag kan bli så arg så jag kan slå mitt huvud i betongväggen. Usch fy och blä.. Jag vet att jag kanske inte låter som den mest positiva människan och det är jag inte heller! Är ganska negativ, lat och bortskämd. Det är väl därför man har det jobbigt nu.


Finns de någon psykolog där ute som vill hjälpa mig så heja till i mitt lilla bo!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards