Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 2 maj 2008

Av lindamatilde - 2 maj 2008 15:12

Just nu sitter man hemma i Hogdal hos svärfar och det är hur skönt som helst! Har krattat idag också, inte löv dock utan sand i ett dike! Fy fan va ont i händerna jag har, blåsor överallt! Uscha, stackars mig!


I morse var jag på skolan och gjorde en tenta, som sagt så öska jag inte plugga på den så det blev till att sitta och vänta på att dom där 45 min skulle gå.. Hade absolut inge motivation att plugga efter omtentan i onsdags! Jaja det går väl som det går.. Ska bli skönt att ha sommarlov.


Ikväll ska jag hälsa på Zanna en stund tror jag, kanske säga hej till svärmor också. Har typ lovat farmor att åka och hälsa på henne också så jag får se när jag gör det! Annars blir det jobb på söndag natt. Ska bli skönt att börja en ny kurs för vi gick inte så många dagar. Ska ner till sthlm i slutet av maj på elitloppet. Ska bli skoj att se hur Lotta bor men eftersom jag är pank så är det väl inte så skoj att åka ner just då. Vi åker på fredagen den 23 maj och åker hem den 25 så då missar man csn precis.. tråkigt tråkigt! Förhoppningsvis hinner man träffa Angelina också.

Tjoho på er alla och trevlig helg!

Nu ska jag till och titta på kärringfilmer som jag har lånat av mor.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards