Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 26 maj 2008

Av lindamatilde - 26 maj 2008 20:40

Helgen har varit ett yrväder. Började på fredag morgon med fotboll. Vann både våra matcher i grupp spelet men vi åkte ut i kvarten. Tur var väl det. Drog direkt till sthlm efter det och kom fram vid halv två på natten till Adelsö. Sen på lördag var jag och handlade lite grann. Sen åkte jag och hälsade på en som fyllde 30 i helgen. Fick lite fika där och sen blev det tillbaka till adelsö och slagern. På söndagen så var vi på solvalla hela dagen och spelade på hästar! Hur kul som helst! Vann lite granna. Sen vi 5 åkte vi hem igen och kom  till Ö-sund vid halv 1 i natt.

Idag har jag inte gjort ett skit. Har haft huvudvärk hela dagen och börjar bli riktigt sjuk. Passar ju lagomt bra nu till sista rycket och allt. Usch! Hoppas det går över. Mår inge bra nu iaf!


Det är jobbigt. Varför förstår man inte det? Varför händer inte det jag vill ska hända? Varför kan en människa vara så underbar på så många plan men det räcker inte?! Varför kan jag inte nöja mig med det jag har? Varför vet jag inte vad jag vill i mitt liv? Varför delar du inte ditt liv med mig? Varför finns det så många varför?


FAAAAAAAAN!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards