Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 7 maj 2008

Av lindamatilde - 7 maj 2008 15:24

Uscha va förslappad man har blivit. Missade en veckas träning och sen är man helt plöstigt tillbaka i soffan.. Hmm!

 Ska väl försöka rycka upp mig och få iväg mig idag.. Undrar hur det ska gå!

Det var min diskdag igår och det sket ju jag i som vanligt, el jag sa att jag skulle ta det i dag iställe.. Så nu är diskberget jätte stort! Orkar inte men jag måste ju!


Jag har tänkt på en sak. Vissa männsikor lever verkligen inte på den här jorden. Jag vet inte riktigt vad som händer i deras hjärnor el hur de tänker! Tycker verkligen synd om de som inte har en riktig´uppfattning om verkligheten. Tycker de borde förstå hur livet ser ut i en vuxen ålder...


Idag fyller även Angelica 21 år. Grattis grattis om du skulle läsa de här! För mig är det bara 6 månader kvar tills man kan åka till staterna och ta sig en riktig fylla! Få se om man tar en sväng till Emil ( -saknar- ).


Tjoho nu ska jag planera mitt liv! :)


P.S Matilda du måste göra dom där risgodisarna till mig någon gång. Tycker jag är duktig på att baka men icke! Kan verkligen inte göra dom. D.S

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards