Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av lindamatilde - 6 februari 2012 22:32

Åkte till Östersund idag efter lunch för att spendera några dagar i skolbänken. Dessa två dagar har jag redan gjort förra terminen men lite repetition skadar inte inför salstentan i början av mars.


Mötte upp Matilda för mat på Via grande och sedan bio. En dag i Phuket - REKOMMENDERAR! Jäkligt rolig med mycket skratt! På väg från restaurangen till bion passerade vi en godisaffär och vi skulle in där och när vi var där inne föll min godismur så nu har jag modifierat godis nyårslöftet till BARA godis 1 gång i veckan och inte helt utan. Dock var det inte alls gott och jag mår rätt dåligt nu.. Vi får se om det blir någon mer gång eller om jag behövde den här gången för att klara mig utan ett tag till. 


Nej nu måste jag nog lägga mig om jag ska orka upp imorgon, börjar 8.15 Måste bara kolla klart på Filip och Fredrik, underbara personer.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards