Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av lindamatilde - 1 februari 2012 14:22

Var till hälsocentralen idag för min mage och för mitt mående. Jag ska fortsätta äta medicinen och sedan ska jag få en remiss för en gastroskopi för att kolla om det är sår i magen. 


När det kommer till mitt mående, alltså min bergochdalbana så ska jag få en remiss till till psykiatrin och affektiva avdelningen för en utredning. Vilket känns bra, äntligen händer det något och jag hoppas jag kommer hitta rätt hjälp. Det vore så skönt att få en diagnos på vad som är fel och sen få information om situationen. Jag har en aning om vad det kan vara, läkaren pratade om det och jag har skrivit ett arbete om det så jag har en rätt bra kunskap.  Vi får se vad det blir. Hoppas på det bättre!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards