Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 28 december 2012

Av lindamatilde - 28 december 2012 22:53

Har fastnat helt för dillchips med dilldipp. Så jäkla gott. Passar på att äta lite gotta nu innan träningen börjar. Då måste jag även börja äta nyttigare också. Mitt mål är att nå 1 mil innan april är slut. Då har jag fyra månader på mig. Då måste även det jag stoppar i mig vara bättre. Jag tror inte på att ta bort något utan att äta med måtta. Det där med måtta har inte riktigt funkat för mig. Vissa perioder äter jag inte alls mycket och vissa perioder äter jag hur mycket som helst. Jag måste börja med att tvinga i mig frukost på morgonen. Viktigaste målet på dagen. Kommer att bli jobbigt men får börja med något lätt som fil eller yoghurt och sedan börja med gröt. Jag hoppas verkligen att jag klara det. Har ju faktiskt anmält mig till ett lopp som jag vill klara av. Håll tummarna och heja på mig. Jag vet att jag kommer att pendla under tiden men ryggsäcken med erfarenheten att jag har klarat av att träna en längre period kommer att hjälpa mig. Jag vill!! 1 januari 2013 börjar det igen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards