Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 14 december 2012

Av lindamatilde - 14 december 2012 00:06

Så där ja. Nu har problemen med att somna börjat. Klockan är tolv och jag kan inte somna. Ligger och kollar på serier i hopp om att ögonen ska fara igen. Funkar inre alls bra. Tänker på jobbet och allt som ska göras imorgon på typ 1 timme.. Att jobba 50% gör mig ännu mera stressad. Längtar tills klockan slår 15 och att det är helg. Nästa vecka är det bara jobb tisdag och onsdag sen jobbar jag inte fören 2 januari. Ska bli skönt att få koppla av och umgås med vänner och familj. Jag behöver det. Jag behöver få bara vara och hitta energi och mig själv och ta hand om mina kära. Känner mig väldigt förvirrad här i livet just nu. Passar arbetet mig? Vad vill jag arbeta med annars? Finns det motivation att skriva c-uppsatsen? Barn? Hatar alla dessa tankar. Livet känns så svårt och okontrollbart. Är det så här det ska vara?

Har gått upp på 100 mg idag och längtar tills medicinen kickar igång. Jag behöver det

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards