Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 16 december 2012

Av lindamatilde - 16 december 2012 20:21

Orkar inte med listan något mera så kör en kort version nu.
Dag 22. Något jag förut hatade men lärt mig att älska. Första som kommer upp är Fetaost.
Dag 23. Något jag inte klarar mig utan. Patrik, snus och sömn.
Dag 24. Min tro om vad som händer efter döden. En skön sömn.
Dag 25. En låt som alltid får mig att må bra. Marvin Gaye - Aint No Moutain High Enough.
Dag 26. Någon jag vill byta liv med för en dag & varför. Nån kille. Ni kan ju gissa själva..
Dag 27. Någon jag älskar. Patrik.
Dag 28. Något som gör mitt liv värt att leva. Patrik, familjen och änner.
Dag 29. Största rädslan. Att dö och att leva.
Dag 30. Berätta om ett minne från en resa. Finns många minnen med den senaste resan var komisk. London med Magda. I passkontrollen trodde de att jag var Magdas mamma, vi fick en 120 säng med ett dubbeltäcke på hotellet att dela på (sängen lutade och fjädrar stack upp dessutom), ingen mobiltäckning så en lätt panik utbröts och vi var absolut inga turister. Mycket skratt och shopping.

Av lindamatilde - 16 december 2012 11:02

Min favoritplats.

Hemma. Är väldigt hemmakär men med en stor reslust. Förutom att vara hemma så är Bildhöst ett ställe som jag har väldigt bra minnen ifrån. Önskar så att jag fick sova över där igen med farmor och farfar.

Sen en kliche, i Patriks närhet. Är helt lost utan honom. Han får mig att må bra och lugn. När jag mår dåligt och får mina onda tankar måste jag vara nära han så det försvinner. Jag är en Patrikmissbrukare ;)

Av lindamatilde - 16 december 2012 10:55

Mina hårfärger.

Min naturliga färg är orange/guld som jag har haft ett tag nu. Har varit sugen på att färga, körde en kort stund med rött förra året men blekte det så jag kunde färga tillbaka till min färg. Andra färger jag haft är rött, svart, lila, blått, diverse bruna nyanser och diverse blonda nyanser. Slingor körde jag väldigt ofta.

Av lindamatilde - 16 december 2012 01:10

Bästa tv/dataspelet jag spelat.

Nu är ju jag varken tv eller datorspels nörd så min erfarenhet är inte så stor. Jag säger väl super mario som tvspel och CSI eller backpackers som datorspel.

Av lindamatilde - 16 december 2012 01:05

Dag arton. En låt som får mig att gråta.

Just nu har jag nog ingen låt jag gråter till. Efter begravningen på min kusin grät jag när jag hörde Eminem - Cleaning out my closet. Minnen av min kusin och en påminnelse att han är borta kom som ett brev på posten när jag hörde låten. Därför satte jag låten på repeat så alla känslor fock komma ut. Nu när jag hör låten tänker jag också på honom med, fast utan nedstämdhet.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards