Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 2 december 2012

Av lindamatilde - 2 december 2012 17:20

Tar dag åtta idag också. Har ju missat några dagar..
Sporter jag gått igenom. Ja i Ytterhogdal är ju tyvärr inte utbyte så stort.
Fotboll - Spelade tills jag var 15 år. Var med i distriklaget och utan att skyta så var jag duktig.
Simning - Simtränade tills jag var typ 10 men fortsatte tävla i några år då det fattades folk till lagkapperna.
Skytte - Tränade skytte något år men tävlade aldrig.
Golf - En kort karriär. Inge tävlande där heller.
Cross - Började köra cross i maj i år. Var på 3 dagars crossläger och var med på KM i augusti.
Innebandy - Spelat lite i skolan och nu på senare år med ett gäng från byn.

Jag är en sportmänniska. Gillar sporter och att tävla. Jag har rätt lätt att lära mig och skulle säga att jag är ok i rätt många sporter.

Mer motion till Linda!!

Av lindamatilde - 2 december 2012 17:20

Tar dag åtta idag också. Har ju missat några dagar..
Sporter jag gått igenom. Ja i Ytterhogdal är ju tyvärr inte utbyte så stort.
Fotboll - Spelade tills jag var 15 år. Var med i distriklaget och utan att skyta så var jag duktig.
Simning - Simtränade tills jag var typ 10 men fortsatte tävla i några år då det fattades folk till lagkapperna.
Skytte - Tränade skytte något år men tävlade aldrig.
Golf - En kort karriär. Inge tävlande där heller.
Cross - Började köra cross i maj i år. Var på 3 dagars crossläger och var med på KM i augusti.
Innebandy - Spelat lite i skolan och nu på senare år med ett gäng från byn.

Jag är en sportmänniska. Gillar sporter och att tävla. Jag har rätt lätt att lära mig och skulle säga att jag är ok i rätt många sporter.

Mer motion till Linda!!

Av lindamatilde - 2 december 2012 16:13

Dag sju och dag femton.

Mina närmsta vänner och en bild på mig och mina bästa vänner. Nu är det inte bilder på oss tillsammans men det är bilder på vännerna. Finns ju många vänner där ute men valde att plocka ut 6 st.
Tessan - Inge kul att hon är femtio mil bort men det är hon som känner mig bäst. Min psykolog. För snäll för sitt bästa. Typ 2 år sedan vi hittade varandra men känns som 100 år.
Magda- Bio, kina och shopping är våra "att göra grejer". Lätt till skratt så jag skrattar mycket när jag är med henne. Gick i skolan tillsammans men då var hon bara en snorunge ;)
Sarah - lurade in mig i vikternas land. Träning och mat är mittpunkten i vår vänskap. Samma som med Magda, gick i skolan tillsammans men var då en snorvalp ;) Inte alls länge sen vi börja "hänga" men är en viktig del av mitt liv redan.
Angelina - Min BFF sen lågstadiet. Inte så värst mycket kontakt längre men när vi väl ses så är det som vanligt. Hon är vår extra syster och dotter i familjen Hagström/Högström.
Matilda - kusinen som man kan prata om allt med. Ses för lite men mysigt när vi väl gör det. Längtar till jul när de kommer!
Patrik - my one and only. Finns där i vått och torrt och älskar mig dom den jag är. Att han står ut är ett under.

Av lindamatilde - 2 december 2012 10:02

Dag 1-6 klar.
Dag 7. Min närmsta vänner.
Dag 8. Sporter jag gått på genom tiderna
Dag 9. Mitt största intresse
Dag 10. Det här får mig att må bra
Dag 11. Betydelsen/Anledningen till mitt bloggnamn
Dag 12. Något jag ångrar.
Dag 13. Något jag måste hinna innan jag dör.
Dag 14. Gamla bilder på mig.
Dag 15. En bild på mig och min bästa vän/vänner.
Dag 16. En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 17. Mina mellannamn och vad jag tycker om dem.
Dag 18. En låt som får mig att gråta.
Dag 19. Det bästa TV/Dataspel jag någonsin spelat.
Dag 20. Alla mina hårfärger.
Dag 21. Min favoritplats.
Dag 22. Något jag förut hatade men lärt mig att älska.
Dag 23. Något jag inte klarar mig utan.
Dag 24. Min tro om vad som händer efter döden.
Dag 25. En låt som alltid får mig att må bra.
Dag 26. Någon jag vill byta liv med för en dag & varför.
Dag 27. Någon jag älskar.
Dag 28. Något som gör mitt liv värt att leva.
Dag 29. Största rädslan.
Dag 30. Berätta om ett minne från en resa

6.

Av lindamatilde - 2 december 2012 09:58

En sak jag gillar i min garderob.

Denna klänning köpte jag i London i år. Jag älskar den och längtar rejält till sommaren eller en solsemester för att få använda den.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards