Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under januari 2010

Av lindamatilde - 2 januari 2010 14:30

Jaha så nu var det ett nytt år, 2009 förbi och 2010 ska bli året livet blir lite bättre eller hur? Alla dessa nyårlöften och planerna som kan göra livet så himla mycket bättre :) Jag hade tänkt att sluta, tog sista snusen nu ur dosan så jag kommer att bli ett monster de närmsta dagarna, kanske veckorna. När jag slutar så tycker jag mest synd om min sambo för jag tar ut precis allt på honom, minsta lilla sak kan jag bli tokig på och då är det han som står där i skottlinjen. Vi får väl se om jag håller detta nyårslöfte, skulle ju ha motionerat lite mera och gått ner i vikt också......


Jobbade på nyårsafton och det var riktigt mysigt, fick väl inte riktigt nyårskänslan men vi åt gott och kollade på TVn på 00 slaget. Nu är jag ledig fram till den 7 för då börja skolan igen så vi åker väl upp någon dag i början av veckan. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller jo jag ska väl städa rummet här uppe för Putte börjar känna av astman när han är här. Sen ska vi spela ut supermario, har bara sista bossen kvar sen har vi plöjt igenom hela spelet sedan i onsdags! Har kanske spelat 2-3 tim varje kväll.


Nä nu ska jag göra ett ryck, hejsvejs så länge och god fortsättning!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards