Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av lindamatilde - 13 januari 2010 18:00

Här kommer några bilder som jag tagit med mobilen under julen och idag.

 

Mina och Patriks julklappar till min familj.

   

Granen och alla julklappar..

   

Tomten kom också, vi alla hade varit snälla.

   

Här var det fest! Hade super kul på folkan.

   

Här har jag shoppat med rean, blev lite grann. 3 t-shirt, 1 linne, 1 tröja, 1 kofta, 3 leggings, 3 hipstertrosor, 1 kjol, 1 svarta jeansleggings, BH och trosa set, 2 olika  ögonskuggor, 1 försvarets hudsalva, 1 par kängor, 3 pack diadem och super mario bro 

och sista men inte minst dessa otroligt sköna och varma tofflorna, älskar de!

  

Maten vi fick när vi jobbade natt på nyårsafton, super gott!

   

Dessa gardiner fick jag i julklapp av Patriks syster och hennes familj. Har kollat in de på HM så det var super bra!

     

Så här mysigt såg det ut i morse när jag vaknade!  

Av lindamatilde - 13 januari 2010 11:59

Tenta på fredag och jag borde väl läsa lite i några av kurslitteraturen men det blir inget läst. Kanske för att jag vet att tenta kommer att släppas imorgon 08.00 och att jag har en hel dag på mig att göra den och läsa bara det jag behöver läsa. Dock tror jag att det kan komma någon twist på det hela och att morgondagen kommer bli väldigt jobbigt, hahaha men då får jag skylla mig själv.


Efter tentan på fredag åker vi hem till Hogdal och jag ska jobba på ungdomsgården. På lördag morgon drar vi ner till Märsta och på lördagkväll ska vi kika på Avatar 3D. Åker hem till Ösd igen på söndag och på måndag börjar en nu kurs både för mig och Patrik. Då drar helvetet igång för min del, det jag INTE har sett fram emot under hela utbildningen. Först kommer metodkursen som är starten på C-uppsatsen... Usch, har ingen aning om vad jag ska skriva om eller med vem.


Nä nu ska jag sätta på en film, blir bara softa i soffan hela dagen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards