Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 13 december 2009

Av lindamatilde - 13 december 2009 14:43

Idag gjorde jag knäck med whisky i, smakade faktiskt riktigt gott! Nu längtar jag riktigt mycket till jul! Känner för att bara ta det lugnt, äta gott och mysa med nära och kära! Jag hoppas på att jullovet blir riktigt uppiggande och mycket mys!

I fredags jobbade jag natt, vi var 4 som jobbade då de hade dubbelbokat mig och en till. Väldigt bra gjort, för två helger sen så blev jag inringd strax efter nio på fredagkväll och de undrade om jag kunde jobba eftersom då hade de glömt att ta in någon! Den här månaden kommer jag upp ni 50 timmar och 33 av dem är storhelgs ersättning också vilket är super bra. Jag ska jobba natten till nyårsafton och nyårsafton. Nyårsafton har aldrig varit speciell för mig, har oftast varit nyker eller om jag har druckit så har det varit bubbelvin vid 12slaget så att jobba passar mig fint.


Ska i väg på julbord om tre timmar på knoppergården med Framtid Hogdal. Synd att inte Patrik kan följa med. Nä nu ska jag hoppa in i duschen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards