Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 4 december 2009

Av lindamatilde - 4 december 2009 20:27

Tentan gick nog åt helvete. Kände igen de mesta och svarade i alla fall på alla frågor men jag svamla mest och det är inte bra. Har siktat in mig på omtenta den 9/1-10 och det känns faktiskt bra. Äntligen kunnat släppa allt och göra helg. Fast jag har inte gjort helg ännu, sitter på Ungdomsgården just nu. Blev öppnat en halv timme senare eftersom vi kom från Östersund så sent och det var så halt på vägen. Just nu är det bara en här för det är disco på skolan och konfa läger på kyrkan. Tror inte det kommer att komma så himla många mer heller. Jag sitter här till 23.00 i alla fall.


Imorgon är det julbord med hemmet på Knoppergården. Ska bli gott att få i sig lite julmat men det blir en lugn kväll. Kommer att dricka julmust   

På dagen blir det nog bara lugnt, kanske bakar något. På söndag är det inget planerat, åker tillbaka upp till Östersund för sista veckan på Missbrukskursen   Dock en jobbig vecka då vi ska ha motiverande samtal och sitta och svamla framför varandra och spela roller. Blä sånt gillar jag inte. Tycker inte om att prata framför klassen/gruppen.


Nä nu ska jag kanske vara social med den tappra killen som är här!

Av lindamatilde - 4 december 2009 11:48

Sitter hemma i lägenheten och väntar på att klockan ska bli 14.00 så vi får börja skriva på tentan! Jag vet att det blir en omtenta då jag gav upp helt igår och accepterade att jag hellre ville ha en omtenta då jag inte riktigt förstod hur pass stor den här kursen är. Men som sagt så tycker jag inte att vi ska kunna en massa onödiga och inte releventa saker, men men läraren som bestämmer. Nu ska jag försöka hitta mig något att äta sen leta fungerande pennor till tentan.

Av lindamatilde - 4 december 2009 11:48

Sitter hemma i lägenheten och väntar på att klockan ska bli 14.00 så vi får börja skriva på tentan! Jag vet att det blir en omtenta då jag gav upp helt igår och accepterade att jag hellre ville ha en omtenta då jag inte riktigt förstod hur pass stor den här kursen är. Men som sagt så tycker jag inte att vi ska kunna en massa onödiga och inte releventa saker, men men läraren som bestämmer. Nu ska jag försöka hitta mig något att äta sen leta fungerande pennor till tentan.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards