Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 6 december 2009

Av lindamatilde - 6 december 2009 21:05

Idag har jag haft en mycket bättre dag. Började med morgonmys med hjärtat och sedan lite skidskytte på TVn och frukost. Vi har även satt ut ett fågelhus utanför köket och fyllt det med frön. Sen var jag till svärmor och bakade Lussebullar, mmm riktigt gott! Kom på just nu att jag måste göra knäck, hittade något roligt recept på en sida för några dagar sen. Kanske provar det. Nästa helg ska mor baka tunnbröd så jag ska dit och ta några påsar. Så himla gott med nybakt tunnbröd, det ska fortfarande vara varmt så smöret smälter. Det är bara 18 dagar kvar till JUL!! Längtar så innibomben. Har fortfarande inte hört något om jobb ännu, dom börjar väl med det i veckan. Jag vill verkligen ner till Stockholm och fira med Patrik och hans familj, hoppas det blir så!


Har läst ut nionde Sookie Stackhouse boken nu och väntar på att det ska bli maj så att tionde boken kan komma ut! Så himla bra bokserie, älskar den! Jag har verkligen Sookieabstinens nu.. Som tur är så skickar Liza upp lite böcker till mig! Så det blir läsning i jul!


Nu ska jag vara social med chaffören, Patrik. Har bara tre mil kvar så är vi framme i Östersund och får krypa ner i sängen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards