Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av lindamatilde - 18 maj 2013 23:04

Jag lever i en total röra men jag mår bra, jag är lycklig. Nästan för lycklig, börjar nästa vänta på att det ska vända eller att något i mitt liv kommer att misslyckas. Ska inte tänka så men blir ju misstänksam. Ja rörigt var det ja. Har snart tömt lägenheten, har förrådsgrejerna kvar och de vet vi inte vart viska förvara. Hela vinden är smockfull och kan inte ställa sakerna nere i förrådet med hunden. Ska kolla garderoberna i de andra sovrummen om det går in något där. Så därför är det rörigt som fan. Vill kunna släppa lägenheten men det är ju snart klart så får tänka på det.

Till veckan kommer min söta vän Sarah igen och bor med mig. Det tycker jag är trevligt. Träningen och maten sköts bra och jag får koppla bort allt som har med huset och lägenheten ett tag. Det är jäkligt bra. Fast måste nog dona lite med huset till veckan. Är ju inte långt kvar till första trerätters middagen och då må ju alla flyttkartonger bort.

Nu ska jag ta och skruva ihop en byrå och sen gotta ner mig i sambons trygga famn. Mysigt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards