Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av lindamatilde - 3 maj 2013 21:54

Imorgon börjar jag flytta över saker till huset. Pappa och Putte får stöka på med golven själva så städar jag köket och vardagsrummet och fyller upp med saker. Kläderna kan jag börja flytta också. Och montera mera möbler. Ja det är faktiskt mkt jag kan göra imorgon. Får bestämma mig för en sak. Ja just ja! Måste måla byrån en gång till också. Hoppas verkligen hinner klart med golven i helgen så vi kan flytta in. I värsta fall räcker det bara med golven i stora hallen och köket eftersom det är där det blir möbler som behövs. Toahallen är det bara dekorations möbler så den kan vänta. Jag vill ju börja med de små sakerna, sätta upp tavlor och sånt. Det är kul!

Ja nu är målaren helt klar. Tapeten i hallen blev kanon bra! Riktigt nöjd. Sen ska vi bara handla lite lister och sånt, men det tar vi sen. Vi måste in i huset senast den 12 maj och listerna gör ju inte så mkt så kan vänta. Ska lämna in dörrarna för lackning också men det tar vi när vi flyttat in.

Så alla som vill kan ju komma och hjälpa till ;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards