Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 12 april 2010

Av lindamatilde - 12 april 2010 10:01

Nu på morgonen har jag ringt hälsocentralen här i Hogdal för att boka tid för vaccinationer, dock kom vi fram till att det blir nog enklast om jag ringer infektionsmottagningen i Östersund och bokar där eftersom det är något jag måste göra ganska många gånger och efter ett schema. Jag kommer inte att ta någon onödig spruta eftersom jag dels är spruträdd och får panik bara jag tänker på det och dels för att jag tycker inte om att stoppa in onödiga saker i min kropp som tabletter och andra mediciner.


Idag blir det jobb mellan 12-16, ganska skön tid fast kanske lite dumt att ta på mig det. Har inte kommit igång än med uppsatsen! PAAANIIIK! Men nu ska jag inte ta på mig något mera jobb denna månad. Jag kommer upp i över 90 timmar så det får räcka tycker jag. Dock hoppas jag på att jag får lite jobb i maj för jag behöver pengar i slutet av juni, fast i maj har jag väl inge tid alls egentligen. Kommer ju dubbelköra, uppsatsen och samhällskursen så det blir lite stress men förhoppningsvis går det också..


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards