Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 11 september 2009

Av lindamatilde - 11 september 2009 22:15

Nu har jag äntligen fått min engelska böcker av The Twilight Saga! Har börjat läst första men det går inte lika snabbt som med svenska :) Tar nog ett tag innan man är inne i engelskan.. Men hittils är den väldigt bra på engelska!


Har läst böckerna 2 ggr nu, först gången i maj och den andra i juni så det sak bli riktigt kul att få läsa allt på engelska! Har önskat mig twilight böckerna på svenska av älsklingen, eller det var han som sa att jag kunde önska mig dom i födelsdagspresent :) Men jag är lite kinkig också för jag vill ha även den svenska i en box men att den första boken ska vara special utgåvan med Edwards tankar under första mötet med Bella men jag har inte hittat en sådan box.


Nej nu blir det dusch sedan åter till boken... 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards