Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 3 september 2009

Av lindamatilde - 3 september 2009 19:57

Jaha nu har skolan börjat igen och det var inte en mjuk start heller utan på dessa 5 veckor ska vi ha två bokseminarium där vi ska skriva några sidor om varje bok, gå på en allmän föreläsning och sedan koppla den till en bok vi ska läsa, lyssna på två studenter som har haft utomlands praktik och skriva 5 sidor om hur de två ländernas socialt arbete skilljer sig åt och sist men inte minst en hemtenta som vi ska göra den sista veckan.

Nästa kurs ser exakt likadan ut..


Annars så känns det bra att vara tillbaka i ösd. På måndag ska jag på intervju för att bli kontaktperson och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra. Skulle vara super kul om jag fick vara kontaktperson till någon och få börja öva lite inom yrket.


På lördag blir det 4 timmars arbete annars inget annat planerat.


Sitter och kikar på film nu, verkligen värdelös! Har sett hela säsong 1 och 2 av Lipstick Jungle och när jag hade sett sista avsnittet så kollade jag på google när tredje säsongen skulle börja och gissa om jag blev less när jag såg att dom har lagt ner den serien! Men snart börjar Gossip Girl, Geys anatomy och One tree hill :D


Nu ska jag kika lite mer på filmen och sedan ta ett varmt bad/dusch! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards