Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av lindamatilde - 25 februari 2009 21:28

Gud va kul det var att åka skridskor!!! Inge ont i fötterna och tjejerna var jätte duktiga! Frågade Livan om hon också ville med så hon och Matilda busade på lite! Alva var jätte duktig för att ha inte åkt förut, hon var nog den som åkte mest! Måste göras om! Synd att flickorna inte stannar längre! Men ev kommer vi ner i helgen och hälsar på, beror på Patrik. Då måste jag prova wii fit! Hmm, undra vilken ålder jag hamnar på, 100+ kanske? :)


Nä nu blir det sängen, är helt slut! Sista dagen imorgon sen är det lång ledigt! Ska bara in till Sveg på tisdag nästa vecka på studiebesök annars inget.


Hörs imorgon! God natt!

Av lindamatilde - 25 februari 2009 13:00

Sitter här på praktiken och har haft lunch. Åker hem med 15.40 el 16.20 bussen. Ingalill ska vara på lägeskonf för IP och där går ju alla mina släktingar på denna skola så det hoppar jag över. Ikväll ska jag åka skridskor med Lottas barn, jag och Patrik hade tänkte åka med dom imorgon eftersom han kommer hem då men dom åker hem till sthlm imorgon fick jag veta. Hade dom inte gjort det så hade det blivit pulkaåkning ikväll och skridskor imorgon. Det ska iaf bli kul att åka skridskor, var 100 år sedan jag åkte sist så jag kommer säkerligen bli spöad av båda tjejerna! :) Ont i kroppen imorgon och blåmärken överallt! Och Lotta om barnen har blåmärken så är det inte för jag har slagit dom, så du vet :) Har knappt hunnit sett dom något under den här veckan, igår blev det för sent!


Nu är det möte!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards