Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av lindamatilde - 2 februari 2009 21:44

ett nytt försök imorgon med leveransen av min data imorgon. Den ska komma mellan 15-18 så man får hoppas att den gör det också.


Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Greys anatomy sen blir det en dusch och sen sängen.


Hörs i möra!

Av lindamatilde - 2 februari 2009 11:49

Måste bara berätta att jag fick ett B på sista kursen vi hade! Mitt bästa betyg hittills!! Jiho! Glad för det jag! :)

Av lindamatilde - 2 februari 2009 11:38

Måndag morgon och jag är ledig. Imorgon dra praktiken igång igen efter en liten tids lång ledigt, var faktiskt ledig i 5 dagar den här gången men handledaren sa att jag skulle njuta av ledigheten för det blir sämre med den längre fram.

Älsklingen åkte i morse till stan för det blev sent igår för jag har fått högtalare i bilen bak! Så nu har jag kanon ljud i bilen, poppar på för fullt nu! Höll på med det i några timmar så vi blev klar vid 10 igår  kväll så jag fick en natt extra med honom :) Det blev jag riktigt glad för. 

sitter hemma hos mor och far nu och ska ta och hitta på med något. Kanske röja upp lite på brors rum.


C ya!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards