Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av lindamatilde - 6 januari 2009 21:06

Jahaja, idag kan jag iaf skryta med att jag har varit på gymmet, kan även säga att det var stängt :)

Annars har dagen spenderats hemma, städat lite, lagat middag, tagit hand om sötnosen som börjar bli sjuk.

Bakade även igår, kärleksmums. Ja jag måste bara berätta att det är något jävla pucko som har spytt i trapphuset, mitt framför trappen! Börjar bli ganska less på grannarna, dom röker inomhus, te husets anställda röker utanför ingången, alkisarna pissar längst ner så det stinker, står  hur mkt sopor och skit överallt. Uscha! Märks att det är mest ungdomar som bor här.


Imorgon är det skola igen, har inte gjort ett skit på denna kurs än. Får se hur det går, kollade på instuderingsfrågorna idag och det verkar hur jobbigt som helst så nu har jag sagt till mig själv att när jag får frågorna på måndag så ska jag börja med dom på en gång. haha får se hur det går. :)


Nä nu ska jag ta och  kolla på tv med Putte.


C ya!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards