Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av lindamatilde - 1 januari 2009 22:38

Finns det något skönare än att hoppa i ett varmt bad med en bok i handen?! Nja det finns det säkert men en kall vinterkväll så är det väldigt, väldigt skönt! Finns andra saker som är väldigt skönt också, typ att krypa ner i en säng när man genomfrysen, en kall dusch en varm dag, ligga i en hängmatta med en bok, när man har varit ut en hel dag i kylan och sätter sig framför en bras och mkt, mkt mera men skönast av allt är väl att ha någon bredvid sig när man sover. Jag finner ingen ro i kroppen om jag ska sova själv, gud va hemskt det är.


Nu ska jag ta  och hoppa i det efterlängtade badet med min bok.

Av lindamatilde - 1 januari 2009 18:42

Kom hem från Edsåsdalen vid 4 i morse, somnade på en gång, sen sov vi till två idag. Skönt! Träffade Matilda där också, fick ett sms där hon frågade vart jag var och sen var det ju så att vi var på samma ställe både två. Trevligt!

Andra året i rad som jag firar nyår nyker, fast jag kan väl också påpeka att de senaste fem åren har jag varit som gott som nyker, har bara ett minne av att jag har varit full på nyår någon gång och då jobbade jag till ett först på natten och sen blev jag full som ett ägg. Så nu när jag tänker efter så har jag nog aldrig varit full vid 12 slaget, hmm, konstigt, måste vara något år?!

Nyårslöftet börjar imorgon eftersom denna dag har blivit bort soven och alldeles för slapp så därför får ni veta det imorgon vad det blir.


Ciao.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards