Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av lindamatilde - 2 januari 2009 22:04

Jaha nu var mitt nya liv igång. Nu blir det träning och bränna fett för hela slanten! Som ni kanske redan förstått så är mitt nyårslöfte att börja ett nyttigare och hälsosammare liv. Ingen skräpmat, godis, läsk, snacks, inge ätande efter 20.00 Nu blir det att gå upp på morgonen, börja dagen med frukost, inte småäta och träna, träna.

Om jag går ner 15 kg så är jag där jag vill vara, tycker det skulle passa min kropp. Vill inte bli för smal och tanig :)

Ska föra blogg varje dag om hur det går, vad jag har tränat, hur länge, hur mkt jag har gått ner därför skulle jätte gärna vilja ha lite hjälp av er trogna läsare. Så fort jag börjar slacka så måste ni hojta till och fråga hur det går med träningen! Lova det!

FÖRSTA DAGEN:

Klarat mig utan godis, var ute och promenerade en timme med Patrik. Gick till termosen och tillbaka i snöovädret, lovar att det kändes. Jätte mysigt var det. Dagen får 3/5.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards