Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av lindamatilde - 18 augusti 2008 10:57

På lördag är det bröllop. Ska bli kul att gå på men jag känner mig lite bort kommen i min klänning eftersom den är från 50-talet. Köpte iaf skor i fredags och sen har jag en väska som kanske matchar klänningen annars har jag ingen väska. Dn här veckan kan bli lite stressig men det ska nog gå bra.


Måndag: Sola, måste verkligen sola idag och jag har skjutit upp det i en vecka. Har solränder på ryggen.

Tisdag: Sola en gång till. Åker upp till Ö-sund på kvällen

Onsdag: Klippa mig, hämta klänningen från tvätten, hämta frack

Torsdag: Åka hem till Hogdal, ev åka till sthlm

Fredag: ev åka till sthlm

Lördag: Bröllop

Söndag: Åka hem till Hogdal

Av lindamatilde - 18 augusti 2008 10:57

På lördag är det bröllop. Ska bli kul att gå på men jag känner mig lite bort kommen i min klänning eftersom den är från 50-talet. Köpte iaf skor i fredags och sen har jag en väska som kanske matchar klänningen annars har jag ingen väska. Dn här veckan kan bli lite stressig men det ska nog gå bra.


Måndag: Sola, måste verkligen sola idag och jag har skjutit upp det i en vecka. Har solränder på ryggen.

Tisdag: Sola en gång till. Åker upp till Ö-sund på kvällen

Onsdag: Klippa mig, hämta klänningen från tvätten, hämta frack

Torsdag: Åka hem till Hogdal, ev åka till sthlm

Fredag: ev åka till sthlm

Lördag: Bröllop

Söndag: Åka hem till Hogdal

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards