Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av lindamatilde - 11 augusti 2008 21:53

Nu har man jobbat klart den här sommaren.. Får se om man får någe mera jobb. Blir väl dåligt med det också. Den här sommaren har gått väldigt fort, för fort. Även om jag inte känner något sug på att börja plugga igen så längtar jag tills skolan börjar dock. Få flytta upp till Ö-sund igen och ha vårat egna liv.

Imorgon hade jag tänkt att åka till farmor och farfar och äta surströmming. Gott! Få se om man kommer upp imorgon bara, så himla trött. :)


Igår dog en av mamma och pappas grannar, Erik Jonsson. Helt ofattbart. Var nog in till oss en 10 ggr/dag och hälsade på. Trevlig man, 77 år.


Nej nu ska jag nog bädda sängen och lägga mig.


Av lindamatilde - 11 augusti 2008 21:53

Nu har man jobbat klart den här sommaren.. Får se om man får någe mera jobb. Blir väl dåligt med det också. Den här sommaren har gått väldigt fort, för fort. Även om jag inte känner något sug på att börja plugga igen så längtar jag tills skolan börjar dock. Få flytta upp till Ö-sund igen och ha vårat egna liv.

Imorgon hade jag tänkt att åka till farmor och farfar och äta surströmming. Gott! Få se om man kommer upp imorgon bara, så himla trött. :)


Igår dog en av mamma och pappas grannar, Erik Jonsson. Helt ofattbart. Var nog in till oss en 10 ggr/dag och hälsade på. Trevlig man, 77 år.


Nej nu ska jag nog bädda sängen och lägga mig.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards