Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 25 juni 2008

Av lindamatilde - 25 juni 2008 13:48

Jag klarade sista kursen på terminen på första försöket :) Kanske man kommer ut ur den här hemska hjulet att kugga sig på första tentan. Men även om jag klarade mig (fick faktiskt D) så känner jag fortfarande ingen motivation till att plugga till hösten igen. Utbildningen är bra men jag vet inte om den passar mig. Vi får väl se!

Idag har jag äntligen lite ledigt. Sov faktiskt till halv 12 i morse och det var skönt! :) Så idag ska jag försöka städa lite här hemma i Hogdal och kanske kolla på en film el två.

Nu har sambon köpt inlines så nu ska vi börja åka varje kväll och jag ska försöka ta mig på gymmet också, hörde att dom hade fått några nya maskiner så jag ska FÖRSÖKA. Måste gå ner i vikt, fy fan! Väger alldeles för mkt och jag ska ju på fin bröllop i augusti så man måste komma in i lång klänning. Ska bli kul. Har bestämt mig för att inte köpa jeans förns jag väger under 60 kg, helst 55 men det kan jag glömma. Jag har inga jeans som jag kan ha så ni förstår att jag behöver ett par iaf!

Så typiskt att jag skriver om att gå ner i vikt, kollar på Oprah och hon har ett program om människor som har gått ner grymt mkt vikt. :) Duktiga människor.


Hej svejs!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards