Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av lindamatilde - 12 juni 2008 22:04

Var och kollade på lillebror när han slutade skolan, han gick ut 4:an. Gud va hemskt det var. Höll på att börja sura flera ggr, uscha! Längtar tillbaka till den tiden på låg, mellan och högstadiet. Va allt var så lätt förr. Största problemet var om man hade pojkvän el inte, typ...

Har märkt här på slutet att jag blir känslig på alla såna där tillställningar. Studenten, konfirmationen, skolavslutningar, körkortet, 18 årsdagen m.m Sånt kommer man aldrig få tillbaka och vilken lycka alla dessa dagar var.

Det enda man har att se fram emot är när man får barn och det är väl de enda stora kvar här i livet! Börjar fundera om jag ens kan få barn.


I helgen blir det lite bygge och fotboll. Bror spelar på Hogdals cupen.


Hej svejs!


P.S Jag har bestämt mig för att bli en kamrasnille. Ska knäppa kort varje dag!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards