Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av lindamatilde - 14 februari 2013 00:54

Måste säga att jag haft en perfekt kväll. Magda kom över med popcorn och godis. Kylen var fylld med små colaflaskor och soffan var extra skön. Spanade efter nån ok film att hyra. Hittade en som vi redan sett men den funkade ändå. Började svulla popcorn och jag tittar på klockan och säger - kanske jag ska åka på macken och köpa en till. Då berättar Magda att hon redan köpt två. Erfarenhet från tidigare kvällar kanske... ;) Målade naglarna, åt risgrynspudding med saftsås, snackade en massa och kikade på filmen lite då och då. Helt perfekt. Skönt och avslappnande. Rensar skallen.

Nu ser jag fram emot nästa filmkväll som troligtvis blir när sista twilight filmen kommer. Då blir det full fokus och vad det kommer att kommenteras. Yummie!

Nu ska jag försöka sova, inte ett dugg trött med ro i kroppen... god natt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards