Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 6 april 2009

Av lindamatilde - 6 april 2009 23:23

Blir sveg imorgon på förmiddagen sedan Hogdal eftermiddagen och sist men inte minst Ö-sund på kvällen :) Så nu är det dax att sova så man orkar upp imorgon!


Tänker på dig älskling!! Längtar!



Av lindamatilde - 6 april 2009 09:02

Blev inge Hede idag utan blir en hemmadag iställe. Ska till och börja med rapporten idag hade jag tänkte. Är ju bara några veckor kvar tills den ska vara inne nu. Ska även hålla på med den på påsklovet. Försöka få klar den då och kanske börja med Analysen också så man får ett tidigt sommarlov. Man kan ju alltid planera och drömma men om jag genomför det är en annan femma ;)

Imorgon blir det Sveg iaf, ev att jag åker till stan imorgon kväll också. Vi får se, håller på att övertala Putte på att jobba hemifrån Hogdal på torsdag så vi kan åka hem på onsdag. Det är möte på onsdag kväll och jag ska hämta Angelina på torsdag, längtar verkligen till henne!! Hoppas helgen bli kanon!


Nej nu ska jag göra ett ryck!

Höres!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards