Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under oktober 2008

Av lindamatilde - 14 oktober 2008 16:45

...sägs ju att Venedig ska vara så romatisk så det är upp till bevis i helgen! :) Hoppas vi får en mysig helg tillsammans, bort ifrån verkligheten!

Längtar, just nu är det 22 grader i Italien, skönt!


Frågade Patrik om han ville med till Thailand nästa år så vi ska spana lite på det. Om vi åker dit så ska jag inte till pattaya iaf. Då vill jag se andra ställen, kanske en sväng till Koh chang igen. Där var det trevligt!


Håller på att laga mat åt Matilda just nu, bjuda igen för allt hon har gjort för mig! Tack Matilda du är en klippa!


Nej nu ska jag kolla maten...

Av lindamatilde - 13 oktober 2008 15:30

Sitter helt själv just nu, funderar på ett bad! Ett varmt bad med bok nr 44 om isfolket. har blivit en lite paus i läsandet om isfolket men jag har ju bara 4 kvar nu. Vädret är så tråkigt, regn och blåst. Uscha inte alls trevligt.


I lördags åkte mamma, pappa och jag till Härdal och plockade ut farmor och farfars fäbovall. Ucha så trist. Sen när jag kom hem blev det fotboll hemma hos Torsten. Mats (sambons tremänning) kom på besök, alltid lika trevligt. :)


Söndagen hjälpte jag pappa med garaget som han ska isolera och träffade Malin en sväng. Åkte upp till ösd imorse igen och har haft föreläsning 10-15 idag. Jobbigt värre...


Nä nu tror jag badkaret ropar :)


Av lindamatilde - 9 oktober 2008 21:24

Sitter i soffan hos Matilda nu och myser. Kollar på ett matprogram och blir hungrig. :)


I morgon åker man till Hogdal, vet inte om det händer något speciellt. Kanske man ska åka och hälsa på farmor och farfar.


Snart ska man till Vendig, åker den 17 okt och kommer hem den 19 okt. Blir en mysig helg, kommer man bort ett tag från verkligheten. Ska man åka gondol :)


Är sugen på något gott....

Av lindamatilde - 8 oktober 2008 18:27

Idag fyller en speciell person 30 år. Kul!

Ska bjuda på middag och har gjort en tårta som blev hellre än bra :)


Det börjar lätta nu, fattar vad som händer..

Av lindamatilde - 6 oktober 2008 21:48

Det är mitt liv just nu. Vad vill jag?? Vad ska jag göra? Ge mig svar någon?!

Jag vill gå åt flera håll............

Av lindamatilde - 6 oktober 2008 10:17

Nu är det jobbigt här. Förstår inte mig själv. Vill jag verkligen det här?! Eller vad händer? Klarar jag mig eller inte? Men jag älskar ju verkligen det andra även om första betyder finna mig själv!! Nä jag fattar inget längre, mina tankar är ett virr varv. Tänk om bara någon kunde berätta för mig vad jag gör om 1 halv år! Va skönt så slipper jag tänka nu.

Känner mig som ett stort ego! Men jag måste få prova även om det gör ont.


Nä nu ska jag försöka.

Av lindamatilde - 5 oktober 2008 22:40

Det värsta som finns är när man inte vet vad man ska göra. Sen måste man ta ett beslut och oavsett beslutet så känns det dåligt. Gör jag 1 så känns det bra för att jag verkligen får vara fri men väljer jag 2 så känns det rätt för jag har tryggheten där och det är verkligen vad jag älskar!


Åh hatar att ta beslut och för det mesta blir det det enklaste beslutet jag tar....

Av lindamatilde - 4 oktober 2008 13:43

Yesterday:

Skrev tentan och var klar med den 15.00 sedan gick jag och Matilda på Telia och systemet. Blev likör 43 för min del. Sedan hem en sväng och sov lite och sedan en dusch och upp till Matilda. Sminkade mig och fixade andra prylar där sen kom några vänner till Matilda dit och vi spelade ölspelet. Blev lite fart på oss, helst mig. Kände mig ganska packad vid typ 22. Drog ner till Abc lokalen runt halv 11 och var där ett tag sedan drog vi till plaza och dansade och drack ännu mer. Sen blev det efter fest och där var jag kvar tills 7 i morse. När jag la mig så snurrade allt till och jag har mått piss hela dagen. Mamma och pappa har ringt och bråkat om jobb och annat.

Min mage skriker efter mat men dirket när jag försöker äta något så känns det som att jag ska spy!


Nä nu ska jag diska och sedan åka till Härliga Härjedalen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards