Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av lindamatilde - 28 mars 2011 15:07

Så där ja. Nu är jag ordförande i Framtid Hogdal också. 1 år ska jag sitta. Samtidigt som jag undrar vad jag gett mig in på så tror jag det kan bli lärorikt och intressant. Får hoppas det iaf. Idag har jag kastat mig in i rollen och gått igenom pärmarna från förra ordförande och skrivit mail och fixat. Hoppas det blir bra det här året. Vi ska köpa oss en minigolfbana, eller inte till oss då utan till bygden. Vi har skickat in ansökan om att få hålla till på parken vid Petterson och det blir till att frakta hem banan på någotvis. Ev. att vi skulle få hjälp med det också.


Jag jobbade i helgen och det kändes bra. Skönt att ha något vettigt att göra om dagarna men synd att det var på helgen då Patrik var ledig. Förhoppningsvis är jag inte helt fattig i slutet av april och förhoppningsvis får jag mer jobb i april. Hoppas hoppas.


Idag ska jag fixa skink och broccolipaj med fetaostsallad till middag. Gött. Jag fullkomligt älskar broccoli.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards