Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av lindamatilde - 22 juli 2013 00:24

Känner att jag har det rätt gött nu. Gillar livet. Gillar min karl.

Nöjd med sommaren hittills och hoppas på några veckor med sol innan det vänder igen. Många saker kvar att göra på gården men vi får göra en prioritetslista så betar vi av så mycket vi hinner. Har varit sån fokus på att vi måste hålla på så fort vi bara är hemma. Det har lett till att allt annat har blivit bort prioriterat, för båda, som tex att köra cross och träna. Jag har inte mått så dåligt över det men sambon lider. Nu har vi bestämt att inte stressa och att vi gör andra saker också. Vilket är riktigt skönt. Så nu blir det träning för honom så fort han är helt frisk och jag kanske hinner springa en vända innan midnattsloppet..

Nej nu ska jag sova så jag är pigg på min sista semestervecka. Natti!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards