Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av lindamatilde - 13 mars 2012 12:02

Blir lika trött och ledsen varje gång det vänder, varenda gång tröttheten kommer, varenda gång orken försvinner. När jag börjar tro att det inte är något fel på mig och att jag inte har något på psykiatrin att göra och att jag bara överdriver mitt kaos inom mig så kommer det tillbaka, sakta men säkert och jag vet så väl vad som väntar men vet inte hur jag ska stoppa det. Jag skulle kunna sova hela dagarna och energin är nere på noll.  JAG HAR INTE TID, JAG HAR EN UPPSATS SOM MÅSTE SKRIVAS, JAG HAR ANDRA SKOLARBETEN SOM SKA SKRIVAS, JAG HAR INTE TID!!!! Just nu är det en rejäl uppförsbacke innan skolan är klar. Jag har som mål, och jag vill, jag verkligen vill vara klar i slutet av april. Då är det väl BARA att sätta sig och skriva då, det är ju BARA att göra skiten så är det över sen. Det är ju BARA 1,5 månad av mitt liv. Sen är det slut. Jo tack, jag vet!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards