Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av lindamatilde - 22 mars 2011 23:53

Fasiken vad det knakar och brakar i huset. Tycker inte om när det blåser så här hårt. Jag som är hemma själv också... Jag kommer att ligga och lyssna efter ljud hela natten.  Hopas jag slumrar till iaf..


Filmkvällen med Magda var bra men jag tror vi båda var väldigt sega. Vi orkade med 2 och 1 halv film och 2 och 1 halv popcornpåse plus en massa dricka. Jo och självklart några tacos också... Twilightfilmerna är ju bra! Måste läsa böckerna igen!


Nej nu ska jag försöka somna, eller iaf krypa ner i sängen. God natt.

Av lindamatilde - 22 mars 2011 17:46

Är så fruktansvärt less på FB. Idag har jag börjat avveckla min sida. Har rensat bland vänner, tagit bort inlägg, tagit bort taggar på mig. Ska ta bort alla album så fort jag vet vart alla bilder finns. Mitt liv består ju typ bara av FB och jag vill ha tillbaka mitt liv.


Ikväll kommer Magda över på tacos, cheddarpopcorn, påskmust och sen ska vi kika på twilight filmerna. Får se hur många vi orkar med. Patrik är i Skellefteå? inom jobbet så jag är själv i natt. Imorgon ska jag äntligen få träffa läkaren. Får hoppas att bollen börjar rulla. Annars får jag ta kontakt med en psykolog. Något är fel med mig och jag vill inte vara så här. Vilket mörker.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards