Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av lindamatilde - 21 mars 2011 20:22

Jaaaaaa. Det blir plus i kassan till midsommar igen! Tack så hemkst mycket skatteverket! I år är det mesta jag fått tillbaka också. 12000 spänn lagomt till sommaren, fest och firanden! Det lättar så mycket i min själ! F Får dock hoppas att jag får lite mera jobb också innan dess... Ge mig ett arbete! Ge mig ork! Ge mig energi! Ge mig lust! Nu är det bara två dagar kvar tills jag får träffa läkaren också. Ska bli riktigt skönt men ju mer jag närmare mig onsdagen ju mer blir jag säker på att jag INTE har det...


Lördagskvällen spenderades hemma hos oss med några flaskor dricka. Blev bra i gasen (vilket vara senast typ 1 år sedan...) Minnesluckor och griserier har jag hållt på med.. Nu blir nog nästa gång om 2 år.. Att jag stod på benen... Haha jajaja gjort är gjort! Hoppas jag inte skämde ut mig och gjorde bort mig allt för mkt.. Men ni som var med på förfesten får gärna komma över en annan gång och spela lite spel och dricka nyponsoppa igen...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards