Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av lindamatilde - 8 mars 2011 13:51

Var ett tag sen det hände något här. Förra veckan var Patriks yngsta systerdotter här. Vi åkte slalom, badade både här och i Östersund, åkte skridskor, var på Boda Borg och lekte fångarna på fortet och åt go mat. Hon fick hosta och blev snuvig när hon var här och innan hon kom kände jag att jag hade något i kroppen. Så nu är jag riktigt förkyld. Jag snorar som bara den, får snyta mig hela tiden så jag är alldeles röd under näsan och det ömmar. Jag är super slemmig i halsen och har ont. Knaprar halstabletter. Ipren knaprar jag också då jag har ont i huvudet och öronen också. Öronen är nästan värst. Blääää för att vara sjuk. Hoppas det går över fort. Har inte tålamod att vara sjuk. Mitt "nya" liv började igår.. Jag måste verkligen ändra mitt liv och vanor. Jag har blivit en bitter och trött människa som behöver rykas upp och hitta tillbaka till den glada och positiva människa som jag var förr, för typ 100 år sedan. Jag fattar inte vad som är fel på mig just nu. Det finns faktiskt bara en människa som jag mår bra med och som jag inte hela tiden är negativ och inte ser allt som dåligt med. Det är Patrik. Det är endast han som jag ännu inte vill vara tvärs om. Därför hoppas jag att träning och en bättre matvana ska leda till att jag blir glad igen. Vi får se. Annars får jag väl prova något nytt.


Jag trivs iaf super bra i lägenheten och tycker den blev kanon bra. Längtar tills vi kan ställa i ordning balkongen och köpa utemöbler. Det ska även bli kul att se hur gräsmattan och framsidan ser ut när all snö har smält. 


Nej nu ska jag försöka på mig ett ryck och ta mig ut på byn en sväng.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards