Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av lindamatilde - 16 januari 2011 22:03

Hmm ett ögonblick. När jag tänker på ett ögonblick så är det flera som kommer upp. Alla stora händelser i livet. Både goda och onda. Roliga och tråkiga. Vissa som kanske inte lämpar sig att ta upp här… Haha nej då. Jag vet inte vilken som är bäst eller vilket jag ska ta upp här. Vilket ögonblick som är det stora! Jag har en massa fotbollsögonblick, för det mesta lyckliga. Till exempel när vi vann Hogdalscupen första gången i 7-manna eller när jag gjorde målet (som några ansåg var det snyggaste under cupen) i finalen på Hogdals cupen i 11-manna och jag hamnade i tidningen. Eller målet i Gothia Cup. Ja många bra. Andra ögonblick är såna saker som man (iaf jag) aldrig kommer att glömma. När jag slog ut framtanden, när oskulden rök, första fyllan, första gången jag träffade Patrik, dagen Billy dog, Billys begravning, min 18 års dag. När man fick betyget i kyrkan på studenten. Känslan när man körde själv för första gången. Bil alltså och med körkort. Såna ögonblick.

Av lindamatilde - 16 januari 2011 19:35

Är det nu mitt studentliv har börjat på riktigt?


Vita bönor i tomatsås till middag?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards