Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 8 december 2010

Av lindamatilde - 8 december 2010 13:47

Ingen uppdater beror på att jag har semester. Patrik har äntligen kommit till Thailand och vi har myst 1 vecka på Koh Samet nu. En liten besvikelse var ön då jag trodde det skulle vara rent och fräscht här eftersom det är en nationalpark och man måste betala en avgift för att vara här (som inte vi har gjort än..). Det är rätt skitigt här och inte alls fina stränder som jag trodde (fast de är rätt ok). På fredagmorgon drar vi in till Bangkok för shopping de sista dagarna innan hemfärd, på tal om hemfärd, det känns helt orealistiskt att jag är hemma i Svedala om 1 vecka. Det ska bli skönt att komma hem till verkligheten igen men även lite stressigt. Tusen saker at göra när jag kommer hem.. Men både positiva och negativa, mest positiva.


Nu ska vi kasta oss i sängen och kika på film.


So long!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards