Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 19 april 2010

Av lindamatilde - 19 april 2010 11:02

Idag kl 16.15 ska jag klippa mig och det ska bli skönt. Håret känns jätte slitet. Dock vet jag inte hur jag ska klippa mig, blir nog bara topparna för jag vill ha lång hår ett tag nu. Men jag är sugen på lugg fast jag vet hur lång tid det tar om jag vill ha den lika lång som resten av håret igen.. Jag vill ha en rolig frisyr men det går ju inte att göra så mycket med det om jag vill ha långt. Jaja vi får se hur det blir :)


Håller på att kollar efter lägenheter i Hogdal också. Om Patrik tar jobbet här i Hogdal eller får i Sveg så ska vi ha en lägenhet här i Hogdal så Patrik ringde på en lägenhet vid kyrkan, vi visste att en två skulle bli ledig men det blev trean som blev ledig och den skulle kosta 3000-3500 plus om vi ska ha TV lär ju en box kosta. Om det är den jag tror det är så tycker jag inte riktigt om den, inge bra kök. Sen finns det en trea på monäsvägen med garage, kamin, badkar för 4500 plus el, vatten och värme så den är ganska dyr för det är ju Härjegårdar som äger den men den är fräschare än den vid kyrkan. Sen tror jag att den ettan jag bodde i förut är ledig, finns iaf en ledig lägenheten på Holmvägen 6 och den kostar strax under 3000 plus el och det är också Härjegårdar. Finns ju nästan inget här i byn längre. Skit tråkigt!


Nu tror jag att jag ska kasta mig i sängen en liten stund och ta en vila för jag är trött som bara den. Jobbade natt i lördags så det kommer ikapp nu. Sen ska jag äta lite lunch med mitt älskade hjärta.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards