Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av lindamatilde - 15 oktober 2009 15:30

Blev helt knäckt nu när mobilen är sönder. Va ska jag göra? Köpa en ny? Men bindningstiden går inte ut fören om ett halv år? Jag vill inte betala för något som är sönder och som jag inte använder?

PUST OCH STÖN! Jaja ska åka upp på elgiganten och höra vad dom har att säga...

Av lindamatilde - 15 oktober 2009 13:40

Usch och blä nu funkar icke min mobil längre! Knappsatsen har lagt av så jag kan inte göra något med mobilen.. Kul! Jag kan som tur är svara eftersom jag skjuter upp mobilen när jag svarar men jag kan själv inte ringa!

Så nu måste jag skaffa mig en ny mobil också, inte så kul. Är bunden minst tre månader till den här mobilen och garantin har gått ut! Och pengar till att köpa en ny finns inte så det blir nog något liknande den här gången också.. Eller avbetalning på onoff eller någon annan lösning men en ny mobil behövs.

BLÄ!!!


Sen såg jag på csn att om riksdagen godkänner regeringens förslag på att höja bidragsdelen så blir jag mkt, mkt rikare varje månad. Om jag fattade det rätt så ska bidragsdelen höjas från ca 2650 till ca 6000 varje månad, vilket är grymt mkt! Jag tror dock inte det förslaget kommer att slå igenom och jag får fortfarande bara mina 2600.. Men kul att det är förslag på det iaf! Vi får väl se hur det slutar...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards